سبد خرید 0
>> >> >>
<%= Title %> <%= Title %> <%= Title %> <%= Title %> <%= Title %>

پاور بانک ۱۵۶۰۰ میلی آمپری انکر مدل PowerCore 15600 A1252

10 / 10
از 1 کاربر

Anker PowerCore 15600mAh Portable USB Powerbank - A1252

وضعیت : ناموجود
آیا از قیمت این محصول راضی هستید؟ ◌ بلی ◌ خیر

#مطابقت کالای ارسالی با تصویر درج شده  #گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا  #تحویل سریع تهران  #تحویل 2 تا 3 روز کاری شهرستان

 

مشخصات، قیمت و خرید پاور بانک ۱۵۶۰۰ میلی آمپری انکر مدل PowerCore 15600 A1252

پاور بانک انکر PowerCore 15600، یکی از مدل‌های برتر بازار به‌شمار می‌آید که به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز شده است. طراحی مدرن، قابلیت‌های متعدد و ایمنی بالا جزو قابلیت‌های این پاور بانک محسوب می‌شوند که پاور بانک انکر PowerCore 15600 را در کلاس بالارده قرار می‌دهد. ظرفیت بالا نیز یکی دیگر از ویژگی‌های محصول مذکور است که آن را از سایر مدل‌ها متفاوت می‌کند. به‌جرات می‌توان گفت پاور بانک انکر برای شارژ تمامی گجت‌ها گزینه‌ای عالی‌ست و نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌نماید.

مشخصات کلیدی پاور بانک انکر PowerCore 15600

  • ظرفیت بالا
  • ابعاد و وزن مناسب
  • تکنولوژی شارژ سریع
  • پشتیبانی از طیف وسیعی از دستگاه‌ها
  • طراحی مینیمال

پاور بانک ۱۵۶۰۰ میلی آمپری انکر مدل PowerCore 15600

ویژگی‌های پاور بانک انکر PowerCore 15600

پیش از هر چیزی، طراحی کالاهای دیجیتال برای کاربران مهم است. از این رو انکر برای محصول خود از یک دیزاین مینیمال بهره گرفته که در عین سادگی، از جذابیت بالایی برخوردار است. گفتنی‌ست به‌لطف رنگ مات بدنه پاور بانک انکر PowerCore 15600، چربی دست و انگشتان ظاهر محصول را خراب نخواهد کرد. همچنین خط و خش‌ها نیز بر روی بدنه به‌چشم نمی‌آیند.

طراحی تنها به ظاهر ختم نمی‌شود و تجربه کاربری استفاده از کالا را نیز تشکیل می‌دهد. پاور بانک انکر PowerCore 15600 به یک طراحی ارگونومیک مجهز شده که این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی مدل مذکور را به دست بگیرید و حمل و نقل کنید. ابعاد و وزن مناسب نیز باعث شده تا پاور بانک انکر PowerCore 15600 به‌راحتی در کوله و فضاهای کوچک قرار بگیرد. انکر از متریال بادوام و با کیفیت بالایی در این پاور بانک استفاده کرده که مقاومت پاور بانک انکر PowerCore 15600 را به‌طور چشم‌گیری افزایش داده است. این محصول در برابر لرزش، ضربه و هوای بسیار سرد یا داغ نیز مقاوم است. در نتیجه با خرید محصول انکر تا سال‌ها نیازی به پاور بانک جدیدی پیدا نخواهید کرد.

خوش‌بختانه پاور بانک انکر PowerCore 15600 از تمامی سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. در واقع تفاوتی ندارد شما کاربر محصولات اپل باشید یا گوگل، در هر صورت می‌توانید از این پاور بانک بهره ببرید.

پاور بانک ۱۵۶۰۰ میلی آمپری انکر مدل PowerCore 15600

ظرفیت و ارتباطات پاور بانک انکر PowerCore 15600

با این‌ همه، ظرفیت یک پاور بانک نقش اساسی در فروش آن ایفا می‌کند. محصول انکر نیز دارای ظرفیتی در حدود ۱۵۶۰۰ میلی‌آمپر است که نیاز هر کسی را برآورده می‌کند. با کمک این پاور بانک می‌توانید تا چند بار گوشی‌هایی با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را کاملا شارژ کنید. حتی در بعضی از موارد می‌توانید تبلت‌ها را تا دو بار به‌صورت کامل شارژ نمایید.

برای این‌که بتوانید چند محصول را به‌صورت همزمان شارژ کنید، انکر در این مدل از دو درگاه مختلف سود جسته است. به این ترتیب با خرید پاور بانک انکر PowerCore 15600 قادر به صرفه‌جویی در زمان خواهید بود. تکنولوژی شارژ سریع نیز در نظر گرفته شده تا گوشی‌ها و تبلت‌ها در مدت زمان کم‌تری فول شارژ شوند. این موضوع مزیتی بزرگ برای پاوربانک‌ها محسوب می‌شود. به این ترتیب پاور بانک انکر PowerCore 15600 گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی است که می‌خواهند اسمارت فون‌شان در عرض چندین دقیقه کاملا شارژ گردد.

ایمنی پاور بانک انکر PowerCore 15600

پاور بانک ۱۵۶۰۰ میلی آمپری انکر مدل PowerCore 15600

انکر این اطمینان را به شما می‌دهد که موبایل‌ها و تبلت‌های‌تان در نهایت امنیت شارژ خواهند شد و مشکلی برای پاور بانک و دستگاه‌های متصل به آن پیش نخواهد آمد.

مشخصات فنی Anker PowerCore 15600mAh Portable USB Powerbank - A1252

مشخصات اصلی
برند :
انکر
مدل :
PowerCore 15600
وزن :
377 گرم
نوع باتری :
لیتیوم یون
ولتاژ ورودی و خروجی :
۵ ولت
شدت جریان ورودی و خروجی :
۲ آمپر
نوع درگاه ورودی :
یو‌اس‌بی
تعداد درگاه خروجی :
دو عدد
محدوده ظرفیت :
از ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر
ظرفیت اسمی :
۱۵۶۰۰ میلی‌آمپری
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
برگشت به بالا
همیشه اولین نفر باشید! از تخفیف ها و جدیدترین کالاهای نشت آپ باخبر شوید.
نمایش همه
علاقه مندی ها ()