سبد خرید 0
>> >> >> >>
<%= Title %> <%= Title %>

شارژر فندکی دویا مدل 991579

10 / 10
از 1 کاربر

Devia 991579 Car Charger

وضعیت : ناموجود
آیا از قیمت این محصول راضی هستید؟ ◌ بلی ◌ خیر

#مطابقت کالای ارسالی با تصویر درج شده  #گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا  #تحویل سریع تهران  #تحویل 2 تا 3 روز کاری شهرستان

 

مشخصات، قیمت و خرید شارژر فندکی دویا مدل 991579

شارژر فندکی دویا مدل 991579 محصولی است با ابعاد کوچک اما کاربردی ک برای شارژ گوشی موبایل در خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. شارژرها به‌طورکل در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و تفاوت آن‌ها در تعداد پورت، میزان شدت‌جریان و فناوری‌های خاص مانند شارژ سریع «Quick Charge» و همچنین قابلیت‌های محافظت از دستگاه مانند جلوگیری از اتصال کوتاه است. شارژر مدل 991579 دارای ۲ پورت خروجی است که همانند دیگر شارژرهای تلفن‌های همراه ولتاژی برابر با 5 ولت داشته و ۲ پورت درمجموع 3.4 آمپر شدت‌جریان دارند. 

 

طراحی و ساخت

امروزه کمتر کسی است که با مشکل تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل روبرو نشود. چنین معضلی سبب شده تا کاربران‌ گوشی‌های همراه و تبلت همواره به فکر شارژری برای خانه و محل کار خود باشند؛ باوجوداین بسیاری از کاربران طی روز در محل ثابتی نبوده و پیوسته در حال حرکت هستند. در چنین شرایطی بازار پاوربانک‌ها بسیار داغ شده است که البته مشکلات خود را به همراه دارند و آن‌هم این است که خود پاوربانک هم باید شارژ شود. اگر مدت زمان زیادی را در خودرو به سر می‌برید می‌توانید به کمک یک شارژر فندکی مشکل تمام شارژ باتری موبایل خود را به راحتی حل کنید.

 

ویژگی‌ها

برای استفاده از این محصول کافیست آن را به درگاه فندکی خودرو متصل کنید. این شارژر دو خروجی دارد. یعنی به طور همزمان می‌توانید دو گوشی موبایل را در خودرو شارژ کنید بدون اینکه مشکلی برای سیستم برق خودرو ایجاد شود. شارژر فندکی دویا یکی از این مدل‌هاست که علاوه‌بر کیفیت ساخت خوب، قابلیت‌های فنی مناسبی هم به همراه دارد. اصلی‌ترین ویژگی این شارژر برخورداری از شدت جریان مناسب برای شارژ سریع گوشی موبایل و محافظت از باتری گوشی در برابر شدت جریان و ولتاژ اضافه است.

 شارژر فندکی دویا مدل ۹۹۱۵۷۹

جمع‌بندی

اگر به دنبالی شارژر فندکی مطمئن و با قیمتی مناسب هستید که بتواند هم‌زمان تا ۲ گوشی وبایل، تبلت و دیگر لوازم جانبی دیجیتالی وابسته بر شارژ USB را شارژ کند، شارژر فندکی 991579 گزینه‌ای بسیار مناسبی است که علاوه‌بر کیفیت ساخت عالی و ظاهری زیبا، در زمینه‌ی عملکرد هم نمره‌ی خوبی را کسب کرده است. 

مزایا

- سازگار با گوشی های اندورید و iOS

مشخصات فنی Devia 991579 Car Charger

مشخصات فنی
تعداد پورت :
2
ولتاژ و شدت جریان خروجی ها :
ولتاژ ورودی: ۱۲-۲۴ ولت
ولتاژ خروجی: ۵ ولت
شدت جریان خروجی: ۱ و ۲.۴ آمپر
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
آخرین بازدید های شما
برگشت به بالا
همیشه اولین نفر باشید! از تخفیف ها و جدیدترین کالاهای نشت آپ باخبر شوید.
نمایش همه
علاقه مندی ها ()